понеделник, 11 април 2011 г.

Sucker Punch-Измислен свят (Измислено ревю)




Много малко филми могат да извикат това познато и приятно чувство в мен, наречено вдъхновение.Много малко от тях могат да накарат музата да кацне на рамото ми и да излея с думи това,което душата ми казва.Sucker Punch-Измислен свят е един от тези филми.Още по надъхващия трейлър си имах едно наум за новото произведение на Шнайдер и онова гласче ми казваше ,че отново мога да стана свидетел на филм,равняваш се по епичност само на последните му филми (300/watchmen). Влязох в киното жаден и надъхан.Още от същото със сигурност не получих,дори напротив-много различно усещане и все пак филмът носеше почерка на Шнайдер.Странен, изпълнен с луди и красиви ефекти,перфектно подбрани актьори,смазващ саундтрак и запленяваща история с развръзка .Емили Браунинг се справя перфектно с главната роля,въпреки че половин час след началото на филма нямаше нито една реплика,но за сметка на това пее Sweet dreams are made of this(rock) !Същото се отнася и за останалите от каста,като приятно впечатление ми направи ролята на Оскар Айзък и ахъм ,костюмите на момичетатата(или липсата на такива ;) ) Визуално филмът е смазващ.Извинявам се-СМАЗВАЩ !!!Одавна не бях гледал филм с толкова добри ефекти.Нито една сцена не беше излишна,нито едно действие не на място.Екшън има в големи количества,но той е премислен,съобразен и нужен.За нърдове като мен филмът може да се стори като сбъдната приказка-огромни роботи самураи,мацки с катани,стиймпънк нацисти,мека-робот,самолети,дракони и още и още.В един момент случващото се може да те накара да се почувстваш като геймър,разцъкващ една странна,но твърде оригинална и интересна игра,за което Шнайдер получава още плюсове.За историята няма да обеля и дума,защото това би било престъпление спрямо вас,но съм сигурен,че тя няма да ви разочарова,а дори напротив-ще ви очарова и вдъхнови.
Оценка 9.5 заради леко драматичния финал Препоръчвам горещо !

Няма коментари: